#Rekryrakkaus sytyttää kipinän yritysten ja osaajien välille Sanomatalossa

Asetelma uusille suomalaisille menestystarinoille on valmis, kun yritykset ja eri puolilta Suomea kutsutut opiskelijat ja nuoret asiantuntijat kohtaavat! Kotkan-Haminan seudulta saapuu perjantaina 13.10. bussilastillinen yrityksiä keskelle Helsinkiä etsimään uusia osaajia. Tuolloin järjestetään #Rekryrakkaus-tapahtuma Sanomatalon mediatorilla klo 11-17.

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy on kutsunut tilaisuuteen vastavalmistuneita tai opintojensa loppupuolella olevia opiskelijoita ja työelämänsä hiljattain aloittaneita asiantuntijoita. Kutsuttujen joukkoon kuuluvat myös mahdolliset paluumuuttajat, joita kotiseuturakkaus ja valmiit verkostot kutsuvat takaisin kotikonnuille. Mediatori on kuitenkin kaikille avoin, joten satunnainen ohikulkijakin voi löytää tilaisuudesta uudet koordinaatit tulevaisuuteen.

Tapahtumassa osaajia etsivät suurin suomalaisomisteinen rakennusalan suunnittelu- ja konsultointitoimisto Sitowise, datakeskuksen Haminaan avannut Google, teollisuuden, energian, rakentamisen ja infran insinööripalveluja tarjoava Rejlers, suomalainen CAD-ohjelmistotalo Kymdata, mekaniikan suunnittelupalveluihin ja projektien johtamiseen keskittynyt Enmac Oy sekä merikaupunki Kotka.

Tapahtumayhteistyössä on mukana Savonlinja. Tapahtuman järjestää Cursor.

Tervetuloa seuraamaan yritysten ja osaajien kohtaamista!

Aika ja paikka:

perjantai 13.10.2017 klo 11-17, Sanomatalon Mediatori, Helsinki