Puotipäivät Kotkassa koko lokakuun

Puotipäivät-kampanjaa vietetään Kotkassa kolmatta kertaa koko lokakuun ajan. Mukana on tänä vuonna mukava määrä yrityksiä eri puolilta Kotkaa.

Puotipäivät-kampanja aloitetaan avajaisilla lauantaina 30.9. klo 10 Karhulan torilla ja klo 11.15 Kotkan kauppatorilla. Toreilla on tavattavissa Puotipäivät-kauppiaita. Puotipäivät-jazzista vastaa The JazzCoasters. Jaossa on ilmapalloja lapsille ja lehtisiä, joissa on jokaisen yrityksen tarjouskuponki. Tarjoukset ovat voimassa 31.10.2017 asti.

Tarjouslehtisiä on jaossa myös Puotipäiviin osallistuvissa liikkeissä, joissa voi osallistua 100 euron lahjakortin arvontaan.

Kaikki osallistuvat liikkeet löytyvät Puotipäivät-sivulta, www.puotipaivat.fi. Sivulla on myös listattu ne liikkeet, jotka ovat auki maanantaisin klo 19 asti koko lokakuun ajan. Puotipäiviä kannattaa seurata myös Facebookissa: www.facebook.com/puotipaivat

Kampanjan teemoiksi on tänä vuonna nostettu Ihastu paikalliseen ja Yrittäjätarina.

Puotipäivät-liikkeet ja Kotkan Kauppatie ry toivottavat kaikki kaupunkilaiset tervetulleiksi ostoksille paikallisiin liikkeisiin! Ihastu paikalliseen!

Kotkan Kauppatie ry:n toiminnanjohtaja Samuli Kansa p. 044 3440 382

Kaikki osallistuvat liikkeet löytyvät osoitteesta www.puotipaivat.fi/puodit-2017