Kansainvälisen liiketoiminnan osaamista Cursorin johtoon

Cursorin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu KTM, SHH David Lindström, 49. Hän aloittaa tehtävässään 1.1.2018.

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu KTM, SHH David Lindström, 49. Hän aloittaa tehtävässään 1.1.2018.

David Lindström on aiemmin työskennellyt mm. Arctia-konsernin henkilöstöjohtajana, Eckerö Linen toimitusjohtajana ja Blue1-lentoyhtiössä useissa johtotehtävissä, viimeksi operatiivisena johtajana. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus kansainvälisistä johtotehtävistä.

”Cursorin offensiivinen asenne ja positiivinen suhtautuminen tulevaisuuteen vetoavat minuun. Toivon ja uskon että pystyn kokemuksillani ja johtamisellani tuomaan Cursorin toimintaan ja sitä kautta seudulle lisäarvoa. Cursorin toimitusjohtajan tehtävä on minulle mieluinen uusi haaste, johon tartun sekä motivoituneena että nöyränä”, toteaa David Lindström.

Cursorin toimitusjohtajan valitsi yhtiön hallitus, joka koostuu Kotkan-Haminan seudun kuntien johdosta ja yritysten edustajista. ”Uutena toimitusjohtajana aloittava David Lindström tuo Cursorille ja Kotkan-Haminan seudulle arvokasta näkemystä johtamisesta, kansainvälisistä liiketoiminnoista sekä myös pienyritysten kehittämisestä. Olemme todella tyytyväisiä tehtävää kohtaan osoitetusta kiinnostuksesta – hakuprosessissa oli mukana lähes 90 ehdokasta”, kertoo Cursorin hallituksen puheenjohtaja Hannu Karavirta.

Davidin kuva: Arctia